.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرایط شرکت‌کنندگان در انتخابات مرحله‌دوم
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران با بیان اینکه روز انتخابات مرحله دوم مجلس نهم در نمایشگاه کتاب تهران شعبه اخذ رای مستقر خواهد شد، گفت: افرادی که در مرحله اول انتخابات رای داده اند در مرحله دوم هم می توانند در همان حوزه انتخابیه ای که رای داده اند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند.   سعید احمدی شهرکی رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران در گفت وگو با آنا با اشاره به ارائه گزارش جامع از اقدامات ستاد انتخابات شهرستان تهران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوم اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس نهم عوامل اجرایی سازماندهی شده اند و آمادگی کامل داریم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس نهم از عوامل جدید استفاده نمی کنیم، گفت که برای مجریان و عوامل اجرایی مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس نهم آموزش تکمیلی برگزار کرده ایم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران درخصوص شرایط قانونی برای رای دهندگان نیز متذکر شد: دو گروه حق رای دارند؛ کسانی که در مرحله اول انتخابات رای داده اند در مرحله دوم هم می توانند در همان حوزه انتخابیه ای که رای داده اند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند و کسانی که در مرحله اول رای نداده اند می توانند در انتخابات شرکت کنند.

شهرکی با بیان اینکه متولدین 15 اردیبهشت سال 73 می توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند، یادآور شد: برای تسهیل در امور رای دهندگان در برخی از شعب اخذ رای مناطق شلوغ برای مرحله دوم صندوق های اخذ رای را افزایش می دهیم.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب تهران از 12 اردیبهشت که همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در روز 15 اردیبهشت که انتخابات مرحله دوم مجلس نهم برگزار می شود، در نمایشگاه کتاب شعبه اخذ رای مستقر خواهد شد.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.